Usher vs SD

0kommentarer

Hoppade upp redan runt 09.00 då en liten Mino ville att jag skulle vakna.... :) Efter lite kel så steg vi upp och barnet fick gå ut, likaså det andra lilla barnet, Oscar har fått gå ut idag. Han har inte varit ute på precis en vecka så han saknade det kan man säga :) Han mådde för övrigt mycket bra idag, pigg och kelen! *glad*

Idag ska jag plugga och städa lite här hemma. MÅSTE damma av golvet.... tråkigt göra men man måste ju, känns som att gå i en grusgång. Katterna sprider kattsanden överrallt, även fast jag har en matta utanför deras toalett, som tar upp endel av sanden men inte allt. Såklart. Bara för att jävlas med mig!



Sitter och lyssnar på Ushers senaste album på Spotify, Versus. Har av någon anledningbörjat digga honom på senaste tiden.

Sen kan man ju inte låta bli att se och höra detta  med att SD kommit in till riksdagen, men vad var det, 20 mandat?
Folket röstade i söndags och det blev såhär. Visst, det är inte bra men folk har röstat så av en anledning.
Just nu cirkulerar detta på Facebook:

"Jag kommer att behålla ALLA mina vänner här OAVSETT vad dom röstat på!!!
Kan man inte acceptera en annans persons åsikt (även om man kanske inte håller
med...) är man ingen riktig vän!!! Kopiera och klistra in som din
status om du håller med!!
"


Vad tycker ni om detta? Under min status blev det iallafall en liten diskussion då jag hade postat detta.
Jag står för detta, skulle inte vilja bli av med en vän bara för dess åsikt. Men alla är vi olika. :)

Kommentera

Publiceras ej