Sommarjobb 2012

2kommentarer

Iom att jag ska gå på mammaledighet i sommar när Lillen kommer så ska ju jag inte jobba något.
Blev ändå erbjuden av chefen idag. Som hon så fint uttryckte det: " Har bara hört bra saker om dig från alla här och jag skulle vilja tinga dig till nästa sommar om det är ok?"
Överumplad blev jag men väldigt glad! De vet ju att jag kommer gå hemma hela sommaren i år och lite till. Risken är att jag glömmer massor men hon vill ändå har mig där nästa år! Hur kul är inte det att höra :)?
Vi ska höras igen i februari nästa år, då vet man säkert mer om hur det är med Lillen osv.
Jätteglad blev jag idag kan jag säga, lyfte den annars så trista onsdagen!

Förresten, ni som har tillgång till min underblogg, kommer ni in på den? Jag gör inte det, den kopplar bara tillbaka hit till Lovelystar.se ....Varför?! Har den alltid gjort det???

2 kommentarer

Johanna S

06 Apr 2011 20:16

Hoj du den funkade igår i två sekunder sen bara kopplades jag bort å sen dess har de inte funkat.. Tradigt tycker jag..!!

Grattis till sommarjobb 2012=) Wiieee... en liten kättande sten kan jag tänka=)

Kramiz..

Lina

06 Apr 2011 22:44

Jag kollade den i går och då funkade den, men nu har den blivit konstig. nått fuffels på g där.

Kommentera

Publiceras ej