Baby converse

0kommentarer

Nu är helgen snart över, det är ju trots allt söndag kväll.
Varit i Stockholm och en sväng i i Uppsala på bröllop då Cat gifte sig!
Var mycket fint, maten god (speciellt efterrätten, "homemade" vaniljpanacotta med hallonsås!)
Fick träffa söta Na också, massa år sen sist! Lika söt som vanligt med sitt långa blonda hår :)
Min man var så snygg i sin kavaj. Synd att han inte får använda den oftare. Han hatar att behöva ta på sig den, men jag älskar när han är sådär snygg ;)
Och dottern hade fått låna kusin Ms rosa converseskor som hon hade när hon var liten. Bedårande blev hon i dessa skor, min N!


sånnahär fina skor var det, vill ha det till N! Nån som vill sälja ett par billigt till mig? ;)

Har anmält mig till en tävling om att få testa smink från Yves Rocher. Hoppas man kommer med, skulle verkligen behöva prova lite nya saker, exprementera fram en ny höstlook.
De söker just nu 50 recensenter. Men det är väl säkert bara de där storbloggartjejerna med besökare  med minst 1000/dag som kommer med.....




Kommentera

Publiceras ej