Fyndat!

0kommentarer

Efter att vi varit inne på omsorgsförvaltningen och skrivit på faderskapspapprena så passade jag på att gå en liten minirunda på stan. Letade efter ett par jeans. Kommer inte riktigt i de jag har p.g.a att mitt bäcken inte dragit ihop sig riktigt till ursprungsformen efter förlossningen.
Gick inom H&M,Cubus och sist BikBok. Och det var här jag lyckades fynda. Strechjeans med hög midja (jätteskönt, behöver inte tänka på att man ev visar trosorna) för 99:-. Woho! Tur hade jag med, för hon skulle visst sätta annat pris på dem då de gick back på att ha dem så billigt. Kosta ju egentligen 499:- så jag känner mig nöjd med fyndet! Hittade en trenchcoat med, svart såklart för 99:-. Trodde inte att XS skulle gå men de gjorde det. Ska man ha en tjockare tröja under sen så kan man alltid ha den lite halvknäppt eller öppen.  Var sista verkade det som.
Givetvis prackade hon på mig hårsnoddar, typ 20 stycken för 15:-. Välbehövligt förvisso men ändå ;)

N hon log i sin vagn och bubblade och sov vartannat.
Snart ska hon och jag in till stan igen, ska besöka gammelfarmor V. Mysigt!


Inte riktigt dessa men nästintill !!

Kommentera

Publiceras ej