jag fryser!

0kommentarer

Det är typ 19° här inne men jag fryser. Vad är det för fel på mig?!
När jag var gravid var jag varm hela tiden, tänkte att det kunde hållt i sig men icke. Nu är det som vanligt, kalla tår och händer. Läpparna är tilloch med lite lätt blåa.... :(
Tänk om jag håller på att bli sjuk....Det har jag inte alls lust till!



N sover så jag passar på att kika runt här på nätet. Har en del måsten men inte någon lust att ta tag i dem...
Detta ska jag hinna med är det tänkt:

  • plocka ur diskmaskinen
  • tvätta en eller två tvättar
  • marinera karré till grillningen ikväll
  • moppa golven
  • plocka undan kläder
  • tömma torktumlaren
Skulle behöva in till stan med och köpa några ramar inne på fyndkällaren. Se om jag hinner det när N vaknar och innan hennes mormor och morfar kommer....

Kommentera

Publiceras ej