kompishäng

1kommentarer

Efter BVC besöket ska jag träffa tjejerna! Ska bli roligt, var längesen vi umgicks alla tre. N får givetvis hänga med sin mamma, men tror inte det gör något, hon är ju med tjej ;)
O tyckte synd om henne igår, att hon ska lyssna på allt vårt babbel. Jag tror hon gillar att lyssna på folk som pratar. Se om vi hittar en film att kika på med. För filmen jag hade tänkt att vi skulle se ("Hur många lingon finns det i världen")  har J lovat att se med sin J. Damn. Får se vad vi hittar, jag och L.

Ibland är det inte bra att ha en modern telefon. Om någon missat så har jag nu en iphone 4. Man kan verkligen göra allt med den. Bästa telefonen ever. Men det som är lite jobbigt är då att jag har blivit så beroende av ett alfapetliknande spel vid namn wordfeud. Är de någon som känner för att ta en match så kan ni ju alltid skicka en förfrågan till MissChrisse, som jag heter där. :)

1 kommentarer

Bella

25 Sep 2011 18:35

Ja är helt besatt utav det spelet :D

Kommentera

Publiceras ej