*Host*

1kommentarer

När man är sjuk händer absolut ingenting. Man ligger och sover, försöker äta, andas och leva. Typ.
Säkert hänt en massa saker jag borde känna till. Eller?
Min femte sjukdag. Varit hemma från skolan idag med. På torsdag måste jag dit. Har självstudier i en hel vecka och då ska vi göra en rapport om vald sjuksom. Jag har valt astma. Svårt att komma igång känner jag. Bara läst en massa fakta men inte skrivit en rad. Någon som är bra på rapportskrivning som vill dela med sig av sina tips?

Skulle kunna tänka mig att sova lite till, men då somnar jag ju garanterat inte ikväll. Fan med.
Jag som är så trött...

1 kommentarer

Lina

18 Feb 2011 15:04

Just det ja. Jag hade helt glömt bort att du har glasögon, det är för att man nästan aldrig ser dig i dom. Såg inte att det var vanliga ögon från sidan.

Kommentera

Publiceras ej