Ny säng !:)

0kommentarer

Idag har min nya säng kommit och Sweetie installerade den så Fint. Vi har ju tvåx90cm bredvid varandra.
Kommer bli en helt annan grej att sova på den nya sängen. Nästan så man längtar till det blir dags att nana ;)
Var bra erbjudande på Jysk förra veckan på sängar. Så passade på...2000:- i rabatt är ju inte helt fel!  Har ju börjat få ont i min stackars rygg igen så förhoppningsvis ska denna madrass avhjälpa det lite.



Min dag har varit lugn. Tyckte jag förtjänade det. Kollade igenom rapporten efter att min läsare
(tack Sa!! Toppensnällt!) varit så snäll och gett mig kritik och lite tips. Hon hade lite mer koll, som skriver C-uppsatser. Hjälp! Tur man inte ska göra de.
Så en sista titt imorgon och sedan ska den in. Hoppas den blir godkänd. Ska ta tag i den muntliga delen med och finslipa på min PowerPoint som jag slängde ihop igår. Tror det blir för lång tid, måste korta ner. Har ju max 10 minuter och som Lou sa ska man hinna gå fram, sätta igång presentationen på datorn, snacka och sedan sätta sig ner igen. Får se till att hålla tiden, annars blir alla i klassen aldrig klara innan fredag.

Till helgen ska vi hem till C o M. Jag som börjar få lite problem med att hitta kläder i min garderob ska nog in och se om man kan hitta något fint inne på H&M. Man kan ju inte gå naken..... Som L tänkte göra i lördags, haha!

Och för er som läser här men inte min Lovelybabyblogg, vill jag bara säga att graviditeten går framåt. ♥

Kommentera

Publiceras ej