Sookie - a touch of dead

0kommentarer




Innan juk fick jag hem denna boken på posten, nr 10 i Sookie Stackhouse (true blood) böckerna. Lycklig över att fått hem den blir jag såklart. Men när jag tar upp boken och håller i den så är det något som inte stämmer.
Springer snabbt upp till min samling och ser det jag misstänkt. Bokjäveln är större än de andra i samlingen.
Helt sinnesjukt irriterande. Den är visst i storpocket. Vilket irriterar skiten ur mig. Tänk om den inte kommer i pocket i normal storlek?! Vad gör jag då?? [PANIK.]
Så kan ju inte samlingen se ut.... någon som vill köpa denna? Ny, oläst är den.

Om den inte kommer ut i pocket får jag helt enkelt lösa mitt problem på det bästa sätt. Genom att köpa om boxen i "paperback size". ALltså storpocketformat.



Alla 10 i samma låda. Endast 481:-. Någon som vill ge mig detta den 22 januari när jag fyller år?? :)



 

 

Kommentera

Publiceras ej