Loreal 4D Lash Architect Mascara

3kommentarer


För cirka 2 veckor sedan köpte jag en ny mascara Lash Architect 4D från l'oreal.
Tycker att det är dyrt med mascaror, betalade 169:- för denna. Tänkte att det får bära eller brista.

Mitt omdöme: Efter att ha använt denna ungefär dagligen måste jag säga att jag är verkligen positivt överraskad av mascaran. Den separerar fransarna snyggt, inga klumpar. Första lagret får man jobba in lite men det är inget jag upplever som negativt. 1-2 lager räcker gott för att få snygga fransar. När man applicerat den så känns det inte att man har mascara. Inte upplevt att den runnit eller kladdat. Helt klart värt pengarna, i mitt tycke!

3 kommentarer

Maja

03 Jun 2011 21:42

Vem som helst kan lyckas med den pajen ;) det lovar jag dig!



Ja, vi hade jättemycket glädje av bärsjalen. Fördelen jämfört med bärsele (tex baby björn) är att de ligger bättre i sjalen, för deras kroppar (mer naturlig ställning). Dessutom är det skonsammare för din rygg att bära barnet så, då du knyter så att hela ryggen bär. Sen ligger barnet så nära och ombonat och känner sig lugn och trygg. Speciellt första tiden när detta är så viktigt. Sen får man händerna fria och kan göra saker. Det var en befrielse att kunna diska, plocka med grejer här hemma osv.. för det blir mycket bärande i början, de vill ju bara vara nära. Så mina varmaste rekommendationer är sjalen!! Vår är en Looma Sino-sjal. Läs mer här: http://www.varanara.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=167&t=Looma+Sino&lang=sv

Maja

03 Jun 2011 21:44

En annan jättestor fördel med sjalen är att den ju går att ha med överallt, bara att vika ihop :) tvätta den om den blir smutsig osv... mer klumpigt med en baby björn :) och det är inte alls svårt att knyta, du lär dig efter ett par gånger. Finns jättebra instruktioner som följer med när du köper!

Bodypalace

03 Jun 2011 22:08

undra hur många dimensioner man kan ha egentligen xD

Kommentera

Publiceras ej