Den där Oscarsgalan

1kommentarer

Den har jag missat. Totalt. Som varje år. Har bara spanat in Ls blogg. Är det veeerkligen så intressant?
Jag vet inte, faktiskt lite tveksam till om det är det, för man läser alltid samma sak, varje år.
"Åh nej men usch så dåligt det var" eller "vilka fula kläder" eller "fel film/er vann".
Givetvis är det många som tycker att det är bra, kul osv men det är ALLTID det negativa som kommer fram i ljuset.
Märkligt.

Filip och Fredrik säger att de tycker att galan var skittråkig medans tittarna till deras Oscarsföljning säger att duon fördärvade hela upplevelsen med galande pratade sönder allt.

Själv har jag ingen talan, inte sett galan och kommer inte göra det heller. Om jag får tid över så kan jag tänka mig att se det. Bara för att , liksom.


Ursnygga Halle Berry.

1 kommentarer

Lina

02 Mar 2011 00:02

Förra året rockade galan, då var den underhållande även om inte rätt filmer vann. Ben Stiller var as rolig som en Avatar!



http://www.youtube.com/watch?v=A87InzywZOY



Men i år var den fan bara lam.

Kommentera

Publiceras ej