Lärande I Arbete

2kommentarer

Första dagen på praktikplatsen klar. Min handledare är glad och trevlig, likaså kollegan i rummet. Man kände sig välkommen. De andra var med trevliga och välkomnande, vilket inte känns så dumt första dagen och allt.
Hann skriva en journal och remiss innan det var dags att bege sig iväg till k-krona. Alla ortopedsekreterarna här i stan och kkrona skulle ha möte. Träffade klasskamraten C där, vilket var kul! :) Hann man prata lite med henne, som man inte ser på 5 veckors tid.

Undrar hur det har gått för mina andra klasskamrater. Hoppas att det gått bra! :)!

2 kommentarer

Lina

07 Mar 2011 18:57

Om ni tar upp mitt fall så får du skvallra vad de säger om mig. För då bryter du inte mot tystnadsplikten, för berör det mig så har jag rätt att veta. vad de än säger.

Lotta

07 Mar 2011 19:49

Va roligt att du trivs =D

Det går bra för mig oxå...alla är jättetrevliga. Det var en sak som blev lite jobbig...de hade räknat med att jag skulle sommarjobba hos dem i sommar!! Men jag har lovat akuten redan ju.Det verkar verkligen vara brist på folk!

Kram

Kommentera

Publiceras ej