Lördagskväll.

0kommentarer

Ikväll är det final på ett av Sveriges mest omtalade tvprogram- nämligen Melodifestivalen.
Ska ni se det?

Får se om man gör det, ska bort till S o B om en stund.

Dagen har för övrigt varit bra. Steg upp 8.30 (!) en lördag, vilket inte är normalt i mitt fall. Jag ääääälskar att ligga och mysa när det är helg. Men jag var hungrig så man fick snällt stiga upp. Sweetie slängde på sommarhjulen med de nya fälgarna (som han längtat!) och det blev snyggt, I have to say.
Duschade och ordnade mig, och sedan fikade vi lite hos hans arbetskamrat R o sambo A. Träffade deras söta dotter på 4 månader. Wow så liten!
Sen begav vi oss ut och hälsade på J o J o A. Alltid lika trevligt! Köpte med oss mat hem (pizza å rulle) och krängde de, sen däckade båda i sängen, haha.

Har en utslagen katt, Mino bredvid mig. Vilken livsnjutare han är. Lätt att jag ska bli katt i mitt nästa liv!



Kommentera

Publiceras ej