Målare i kalsonger.

0kommentarer

Vilket konstigt väder det varit idag. Sol,regn och snö. Vilket majväder!!
När man är inomhus i skolan gör det inget om det är kass väder, men när man ska bege sig till tåget är det mindre spännande med regn. (Inte för det hände idag men överlag alltså) 

Skolan upptar nästintill all min tid. Inte många veckor kvar till vi slutar. Lite mer än 1 månad. Sjukt eller vad!? Känns som vi ska hinna med hur mycket som helst på liten tid. prov i terminologi nästa vecka och vi har knappt fått jobba med det. Sedan anatomitest på... ja, jag vet inte riktigt?! De nämnda ämnena är de svåraste. I alla fall för mig. Kul, när det är det framtida yrkets bas. Men man ska väl lyckas (förhoppningsvis) med detta med! Yrket i sig är ju roligt och spännande när man väl får prova, d.v.s. på våra Lia-perioder.

Valborg var kul förresten! En annan var som vanligt nykter (konstigt va?haha!:D) och det gick alldeles utmärkt. Vi var borta i järnavik där några vänner husbilscampade.

Jag sitter här och Sweetie målar. I kalsongerna!*grr* :) Tagit bort våran dörr in till datorrummet. Ska bli skjutdörr där är det tänkt. Så dörröppningen behövde målas. Och nu har han börjat kladda på taket också med den vita färgen. Som han sa innan i ungefärliga ord:" om jag kladdar på färg på taket innebär det ju att jag måste ta tag i att måla skiten"  Sant! Vårt tak härinne är ju inte vitt utan typ....grått. Varför vet jag inte. 


Tänk om han varit naken...  :D

Kommentera

Publiceras ej