Min stackars försummade blogg.

1kommentarer

Stackars blogg. Inte uppdaterat på 2 dagar. Ibland hinner det gå 4 dagar. Sådan bra bloggare är jag nuförtiden! :)

Men det händer inte så mycket hos mig som är värt att berätta. Kan ju alltid tala om vädret. Men hur kul är det? Skolan likaså. Kanske inte heller så kul och veta mina läxor liksom... (by the way, har 10 skoldagar kvar om vi räknade rätt igår!)
Min graviditet berättar jag ju om på min andra blogg så det känns inte så nödvändigt att skriva det här igen.

Men vad ska skriva om då? :)

1 kommentarer

Suzanna

22 May 2011 23:26

Hej =). Jag undrar vilken adress din blogg om din graviditet är på? Jag är i v 37. (36+3). Beräknad den 17 juni. Ja, svullna fötter är inget skoj. SÅg det idag och kunde inte sluta titta på dem. Trodde kanske jag skulle slippa =)

Kommentera

Publiceras ej