Tradera är bra skit! ;)!

1kommentarer

Idag har jag sålt 2 produkter på Tradera. En klänning jag har använd en gång på ett bröllop som jag hämtade hem från Japan. Plus ett par skor som jag bara gått med härinne typ 5 minuter. Klacken var liite för hög. Men ack så snygga de var! Marble-modeller från Nelly.com om det säger er något.
Tjänat lite, känner mig nöjd när någon annan kan få nytta av det och att jag samtidigt kan fylla på plånboken.

Haft mamma på besök idag. Mysigt. Vi (mest hon!) lagade mat och bara tog de lugnt. Fick en persilje- och gräslöksplanta. Jättefint utanför trappan!


Midsommarbild 2010. Mys mys älskling! ♥

1 kommentarer

Lina

14 May 2011 04:19

Visst är tradera bra, när man inte blir blåst. Jag betlade 800 någonting och fick bara hälften av vad jag betalade för. Passa dig för en AndersCC säger jag bara.

Kommentera

Publiceras ej