Ooops... ;)

1kommentarer

Whaaat?

Tiden går alldeles för fort fram. Nästan 2 veckor sedan jag skrev ett inlägg sist. Det känns som om det vore igår. *hjälp* För er som undrar, så känns svårt att finna ro sådär mitt på dagen nuförtiden med en N som vill ha uppmärksamhet och busas med. (Hur hinner ni andra mammor?! ) Vilket är myspysigt såklart, men ibland skulle man allt vilja sätta sig ner och bara slösurfa eller så.... Och för att förtydliga: Detta är inte gnälleri. Så det så.

För det ska ju göras så mycket hela tiden, man fejar runt och är på drift. Så det blir snabbgluttar i mobilen (tack du gode för att den finns) och då blir det oftast Fb och mejl.
Vardagen den traskar fram, träffar hit och dit med andra mammor, hemmafix ochannat vardagsbestyr. ´Vi har i alla fall börjat på lilla renoveringen av f.d. datorrummet. Ja har målat tak, O gipsar väggarna och sedan ska vi spackla och sätta väv och sedan måla väggarna. Golvet ska slipas också. Det ska vara klart innan jul, så vi får hjälpas åt så mycket vi kan. 

Tänker ofta på att jag inte träffar mina fina tjejer så ofta.... Det är ju himlans tur att man vet var man har varandra!  Men på torsdag (eller hur J, du får se till att va hemma) så finally! :)
Babbel och mer babbel och givetvis skräp att tugga på= choklad och mat. Mums!
Ser fram emot den dagen vi alla kan dricka lite alkoholhaltiga drycker igen och slå klackarna i taket. Eller börjar man bli för gammal för sånt nu när man närmar sig de där 30 åren? *gulp*




1 kommentarer

Lina

08 Nov 2011 21:47

Ja, tiden och orken rinner iväg och det gör den även för oss barnlösa. Men vi finns ju här iaf om det skulle va något. Jag måste hem till dig och kolla läget på rummet nån dag med! Ska det bli N's eller?



Och inte blir man för gammal Miss C. Mina jobbisar är 30. 40 och 50+ och de alla slår klackarna i taket, eller snarare baken i golvet 2 gånger per år.

Kommentera

Publiceras ej