God Mooorgon!

3kommentarer

Ännu en dag har startat, en torsdag. Snart har denna veckan också gått.
Lilla N sover, så jag passar på att uppdatera mig om världen (dvs facebook, aftonbladet, mejlen, bloggar. haha!).

Igår var det ännu en gång dags för gympapass á la mammastyle. Vi var några fler igår, vilket var roligt!
Gick bra tycker jag, sämsta biten är axlarna dock som gör ont så fort man gör något. Kanske får träna dem lite extra.

Sen var det barnmorskebesök på schemat. Lite lågt blodtryck så där fick jag förklaringen till varför jag känt mig matt och varför det snurrat till i huvudet ofta nuförtiden.

Blir en lugn dag idag, ska in till stan och se om fingerfärgen kommit in på Lekia. Sen till Motiva och skaffa 10-kort.

Hörs sen!


Finaste tjejen i hela världen! (bild från häromdagen)

3 kommentarer

Anonym

08 Sep 2011 14:24

Låter kul med mammagympa!

Lina

08 Sep 2011 18:54

Du har ett litet vild djur i ditt hus ser jag =)



Men C, tror du på allvar att jag orkar vänta så länge? Jag ser ju minst en film om dagen och så fattade jag det som om att vi skulle ta den i brist på annat den kvällen. Men Bridesmaids lovar jag att vi ska se, den kommer i nov.

Johanna S

08 Sep 2011 20:07

Du glömde å skriva att du var hos lilla mig å åt våfflor å snicksnackade=)

Kommentera

Publiceras ej