Lingonfilmen

0kommentarer

Igår var jag och lilla N på tjejkväll hos J. Vi hämtade först L i stan och vi plockade upp maten (pizza och stripstallrik) och fixade lite choklad och chips och begav oss sedan till J. Där väntade A vid dörren (nyfiken som en strut :D), hihi. M , Js kompis som jag inte sett på typ 2 år var där och det var trevligt!




Efter att A somnat satte vi på filmen "hur många lingon finns det i världen". Den var helt klart sevärd, rolig och lite sorglig emellanåt. Men den var ju inte sådär supermegatoppen som alla skrivit/säger.

Åkte hem till Sweetie runt 22.30 och släppte av L i stan. Även fast jag ett tag funderade på att hon skulle få gå in till stan ;) haha!

Idag jobbar mannen och sedan ska han iväg och hjälpa en kompis med hans båt. Så jag och N ska träffa en gammal klasskamrat, E,och sedan hem till Ns mormor. Hon kommer bli så glaaad! (hon älskar verkligen N så mycket!)
Se om morfar får en chans att mysa med sitt barnbarn.... får väl ta N ifrån hennes famn så min pappa får mysa med pluttan en liten stund iallafall!


Kommentera

Publiceras ej