Söndag 4 september

3kommentarer

8.00 fick man stiga upp idag. Lilla N var hur pigg som helt (inte konstigt om man sovit i princip 11 timmar!) så det var bara att stiga upp och börja dagen. Har en så duktig flicka, behöver bara vakna 2 gånger/natt. Så jag kände mig rätt utvilad. Medan hon kikade på sin favoritmobil så passade jag på att ta en dusch. Då blev jag ännu piggare och jag bestämde mig för att ta lilla pluttan i vagnen och gå en promenad. Solen lyste hela rundan och hon somnade rätt snabbt. Vi var ute en hel timme. Kunde gå och filosofera alldeles ensam med vinden susandes över huvudet. Skönt och uppfriskande!
O sov och ringde när vi nästan var hemma, lite lätt orolig. Han hade inte ens hört att jag varit och duschat eller att N tjutit av glädje. Snacka om att sova hårt ;)!

I morgon är det måndag igen. Inte för att det är så stor skillnad för min del men ändå liksom. Vet inte vad man ska hitta på, får väl lov att se vad som kan hända.

Gick samma runda häromdagen med S och hennes flicka K och vovven Molle såklart. Då tog det längre tid, K var inte alls glad, väldigt mammig. Men vi kom runt såsmåning om. Inte för att vi hade bråttom, vilket var tur.
Alltid trevligt med sällkap, vi bor ju rätt nära varandra så vi får se till att vi ses lite oftare.


Här skulle jag vilja äta en glass idag! Godaste glasstället i sthlm!

3 kommentarer

Anonym

04 Sep 2011 16:07

Visst är det väl härligt att promenera idag?! :-)

Elin

04 Sep 2011 16:08

Visst är det väl härligt att promenera idag?! :-)

Lina

04 Sep 2011 16:45

Vart fasiken ligger den glass "baren"? Vi få ta oss dit en dag så du kan visa mig. Lite glas är ju aldrig fel =)

Kommentera

Publiceras ej