Spratteltjej

1kommentarer

Har en liten tjej som ligger bredvid mig i soffan och sprattlar för fullt. Är det morgongymnastiken tro ;)?

Tänk om man vore så pigg som henne, så skönt det varit. Så mycket man hunnit med!!

O glömde ju givetvis lämna filmen så vi får köra in och göra det. Suck. Jag som hade tänkt att va hemma i mysbyxorna heeeeela dagen.
Kanske passar på att köpa med mig hårfärg hem (om jag orkar). Håret skulle behövas tonas om. Får se hur det blir, funderar på en lite mörkare kopparnyans.

Dricka upp teet står på schemat nu! :)

1 kommentarer

Helena

12 Sep 2011 23:43

Hej!



Såg att du gillade Hello Kitty vilket jag oxå gör enormt mycket. Så pass mycket att jag har öppnat en Webshop med en massa roliga Hello Kitty saker. Kolla gärna in den.

www.hellokittyshop.se



Hälsningar Helena

Kommentera

Publiceras ej