Bara för att...

1kommentarer

Jag måste vara tidernas uslaste bloggerska- haha!
Men de får ni ta. Inte varje dag man kan uppdatera, för så mycket spännande händer det ju trots allt inte i mitt liv.

Finaste Loppaplutt är nu 10 (!) månader. Shiiiit alltså. Man älskar henne bara mer och mer för varje dag som går ♥

I helgen blir de dop för lilla E och sedan på kvällen blir det banne mig lite festligheter för min del! Känner mig gammal som en fossil och jag kommer väl vara den som märker av alkoholen först på festen. L sa att om jag däckar i hennes säng är det heeelt ok.
Men ok! Det är ju inte mitt mål direkt, haha! Köpte ett nytt vin i tetrapack minsann (lätt att bära) och en pytte tetra som man bara kan stoppa ner sugrör i (!). Nästan så jag undra om man fick ett till, som på Mer ni vet!:D
Fast jag tror den egentligen är mer för man ska ha i mat, men den smakar säkert bra ändå ;)


Oj då... L tyckte jag skulle skaffa mig "beginners" vin, dvs inte så starkt. Höll helt med. Men nu när jag glor på förpackningarna..... 13% och den lilla 12%. Ups kan man säg.
Och jag som tänkte dricka några likör 43 shots med.... :)

1 kommentarer

Lina

28 Apr 2012 12:32

Hehehhehe det ska nog gå bra ändå ska du se. Jag ska ladda vattenflaskan fall du däckar =)

Kommentera

Publiceras ej