God morgon!

0kommentarer

Här sitter jag vid datorn. Som vanligt höll jag på att skriva ;)
Inte för att jag bloggar när jag sitter här, fastnar lätt på fb. Hemskt är det men jag tror inte att jag är ensam om att göra det direkt ;)

Idag blir det fika på stan med M och M. Ska blr trevligt, det var längesen man såg dem nu.
Igår var det sista gången på babyrytmiken. Kommer sakna det! Tror att N med kommer att göra det, lite kanske. Hon tycker det är så roligt att lyssa på när A spelar piano.

Börjat plugga lite nu inför hösten. Anatomin. Hu annemig. Vad det är mycket. Sitter med pärmen och jag vet inte alls hur jag ska sålla. Jag försöker göra mindmaps och skriva ner det viktigaste. Men när man sitter och läser så tycker man att ALLT är viktigt. Suck. Tänk att Lo till sommaren är klar. Galet avundsjuk! Men å andra sidan, så hade ju inte Loppan funnits om hon inte kom som hon gjorde. Underbara, fina barn ♥


Nähä hörrni! Jag måååååste fixa mig lite nu när lilla Loppan sover, för sen är det fullt upp. :)

Kommentera

Publiceras ej