H&M beställning

1kommentarer

För några veckor sedan beställde jag från h&ms hemsida. Byxorna jag skulle ha va slut och jag fick snällt vänta tills de kom tillbaka in i lagret. Fick dem idag. Och oj, vad de inte passade mig. Var ett par kornblå med dragkedja därbak. Supersnygga men så in i *** tajta! Dessutom väldigt korta ben. Åker tillbaka illa kvickt. O fick en pikétröja och N (ja hur kan man inte glo in på barnavdelningen när man har en tjej :D) fick ett sött litet set.
Försöker igen, skickar tillbaka byxorna och beställer ett par andra kornblå, manchesterbyxor och en jacka jag spanat på länge. En senapsgul sak :) (Hoooppas detta passar!)
Vad tycks om jackan? :)

(bild: hm.com )

1 kommentarer

Catalina

07 Oct 2012 08:10

Sjukt snygg jacka!

Svar: hoppas den är de i verkligheten med!
LovelyStar

Kommentera

Publiceras ej