Dumma tand!

1kommentarer

Igår på vägen hem från mina föräldrar (lämnade N där för hon skulle sova över) åt jag en liten chokladbit. Min tand, som är provisoriskt lagad fram tills onsdag för att se om jag behöver rotfylla den eller inte, gick sönder. Ja, inte tanden då utan lagningen gick sönder en bit.
Så nu är ju detta såklart irriterande, tungan är där hela tiden och känner i gropen och jag går och inbillar mig att det gör ont där hela tiden fast än att det inte gör det.
Tittar jag i spegeln ser man klart och tydligt var lagningen lossnat.
Tur att det är en kindtand, annars hade det varit ännu mera jobbigt.

 
Och bara för att jag pratar om tänder kom jag genast att tänka på Gagas fantastiska "Teeth"
 

 
 
Hittade en fanvideo som jag för en stund trodde var Gaga som bestämt sig för att plötsligt göra en ny video till låten. Tjejen är väldigt lik Gaga :)
 

1 kommentarer

Lina

22 Sep 2012 21:42

Men vad i helvete. Så kan de ju inte göra. Hade man inte reagerat på den billiga kvalitén som videon visar upp så hade man ju trott att det var Gaga.

Svar: men precis. de tog rätt lång tid för mig att fatta att det inte var hon. en brud som är lik henne på sätt och utseende. creepy :)
LovelyStar

Kommentera

Publiceras ej