Som ni märker....

2kommentarer

...är jag ju ingen superbloggare direkt. Hinner nästan glömma bort lilla bloggen ibland alltså.

Men inte för att det händer så mycket i mitt liv. Börjat plugga igen, ny klass och några nya ämnen. Försöker hitta "min plats" i en grupp som känt varandra ett år liksom. Får väl se, börjar kännas bra iaf. Känns som man inte blivit helt lämnad ensam åt vargarna.

Den nya rutinen börjar infinna sig här hemma med, med O som har N på morgonen då jag åker hemifrån efter 07.00. Sen hämtar jag snäckan, som jag saknat efter en hel dag borta ifrån henne. <3
Underbaraste lilla livet på jorden, det är vår N!

Plugg,plugg o mera plugg är det man gör nuförtiden kan man säga. Kastades in i det och kanske var det lika bra, så man inte hann börja med "slapparstyle" ;)

Skolveckan är slut och nu blir de helg, börjar den imorgon med att klippa mig och N :) Så skönt de ska bli! :)

2 kommentarer

Lina

15 Sep 2012 00:29

Miss C, din blogg har blivit knas. Menyn är inte vid sidan om dina inlägg utan under.

Svar: men fy va jobbigt..... hur fan löser man det...?!
LovelyStar

Lina

16 Sep 2012 21:47

Inte en blekaste aning, men jag har för mig att designadinblogg.se eller vad den nu heter har en lösning på detta. Det tycks bara vara "framsidan" av bloggen för inläggs sidorna ser normala ut.

Kommentera

Publiceras ej