Söndagsnojja

1kommentarer

 
uhhhu... Imorgon är det måndag igen. En ny veckas början. Den kommer börja med att klockan ringer 06.15 och sen när man väl är i skolan så ska man skriva prov det första man gör.
Känns som en rätt seg start, jag är redan stressad inför imorgon och jag har inte ens gått och lagt mig ännu liksom...
 
Annars har dagen varit bra, lite trött tycker jag. Men det är man väl alltid på söndagar, right ?
O kom hem inatt, känns skönt att han är hemma igen. :)
 
 
Glor på Beck på tvn, nyheter emellan som vanligt på fyran. Ska ta och läsa igenom en liten sak tills imorgon sen får de vara (fast jag kommer ju säkert ta fram papprena i bilen påväg till skolan, för jag alltid.) !
 
 
 

1 kommentarer

sara

24 Sep 2012 09:09

hoppas skoldagen går bra vännen! fast det gör den säkert...jag e ledig idag, alltid skönt på måndagar! veckan blir inte så lång. :)

ja jag försöker o inte bry mig när man får påhopp va man äter o inte äter. men ibland blir man bara ledsen hur folk håller på! som sagt mitt val vad jag stoppar i mig...huvudsaken man trivs själv ju!

haha jag vill ha ett par platta boots oxå... jag klackar runt varje dag nu ;) de har öppnat ett till primark i London nu, fasen hade inte varit fel med en till vända i vinter hihi! ;)

ha en fin dag nu kram!

Kommentera

Publiceras ej