Den nya kärleken!

2kommentarer

Skrev ju om mobiler igår. Var och kikade på dem idag. De som kommit ut på markanden vill säga.
Så det hela slutade med att jag fick hem den jag trodde det skulle bli från första början
Samsung F480 Touchwiz Pink



Den är mycket finare IRL kan jag säga ;)

Börjar vänja mig vid touchen nu. Tar ett tag att skriva sms men det kommer väl det med hoppas jag, har ju ett tag påmig att lära mig haha.
SÅ då fick han i Telenor "båset" lite provision pga mig. Hihi.
Känner mig nöjd med mitt köp kan jag säga. Min Sony känns plötsligt old as hell.
Har 2 års garanti så se om man behöver använda de,men det hoppas jag inte!!
Testar Samsung, alltid tyckt att de e sådär, men man får ju ändra sig. :) Kanske är det bättre än man tror, tiden får utvisa det.

2 kommentarer

Lina

04 Mar 2009 23:41

Nää jossan vet inte om min blogg. Jag har inte sagt var den går att hitta iaf. så jag hoppas fan inte hon har snokat reda på den.. isåna fall har hon inte sagt nått.

cat

05 Mar 2009 08:49

den där köpte J oxå igår, fast i svart då såklart :)

Kommentera

Publiceras ej