Bad Things...

2kommentarer

Fullkomligt älskar öppningslåten till True Blood, så här får ni med digga den :


Jace Everett - Bad Things


Om det är någon som missat så älskar jag sånt här. Övernaturliga stuff. Speciellt inriktning Vampyrer dock. Jag diggar dessa o L min kära vän Aliens. We're such a wierd couple. Right hun ? :D
Är inne på 5:e boken nu om Ms Stackhouse (av 7)
Skrivit mer om det här : Sookie Stackhouse series

Grymt beroendeframkallande, kan inte sluta läsa. Känner mig i vanlig ordning duktig när jag läser på engelska :)



Jag skulle inte tacka nej till denna pudding Alexander Skarsgård (aka Erik i serien...)


Anna paquin aka (Sookie)o Stephen Moyer (Bill)












2 kommentarer

Lina

24 Sep 2009 21:18

Men du... nu glömde du ju nämna serien du precis inhandlat..

Min lilla nörd vän, äntligen är jag inte helt ensam som nörd.

Paula

25 Sep 2009 10:41

hellooo habibi!!

nu har jag uppdaterat mig lite om dig (alltså, läst alla inlägg som fick plats på första sidan då). va sjukt längesen vi sågs och jag saknar dig. har haft en sån där period då det tydligen blir extra svårt för mig att hålla kontakten med folk. för mycket runtomkring... men det e lugnare nu. då minns man, hade inte jag vänner en gång?? hmm.. just det!!



tycker dom kan göra fler vampyr-filmer!! inte så blodiga nödvändigtvis, gärna vackra, läskiga, hemlighetsfulla. tycker inte om när dom målar upp vampyrer som groteska monster som måste slaktas.. e lite supernatural-nörd också. gillar allt som har med vampyrer och "andra sidan" att göra :D!! får bli en sån hyllningskväll nån gång, tycker jag. så dricker vi tomatjuice-drinkar och njuter av några klassiker; "en vampyrs bekännelse" t.ex. med tom cruise och brad pitt yummy...



love u hun', hope 2 c u soon :)

kraaam

Kommentera

Publiceras ej