Ibland är jag så oteknisk

1kommentarer


Eller oteknisk är väl kanske inte rätta ordet. Skulle få fram ett sånthär Copywrite C ni vet, C med rund ring om sig. Inne på paint då (sucks jag VEEET!) jag inte äger och inte tänker kasta ut pengar på ett äkta PS. En student har inte råd med sådant lyx.
Tänkte ju slänga upp fler bilder på mig som Cat tatt men jag måste ju slänga ett sånt där C och hennes namn. Gav upp försöken nu, då jag inte lyckades. Någon kan väl tala om hur man gör ett sådant C?



                             Damn,she's cute!

Annars är det skolan som gäller om dagarna. Känner mig väldigt osocial men mina vänner, stå ut!
Vet att ni gör det, eller iallafall ni som är mina riktiga vänner!! :)

Idag har jag å Sweetie kikat på våran ev. framtida båt. Vi har haft funderingar lite om att byta till segelbåt. Båda skulle vilja lära oss segla vilket innnebär: Billigare i drift då vinden sköter allt jobb (eller nästintill) och de gånger man har lite mer bråttom är det bara att starta motorn och puttra framåt ;)


Segla här skulle inte jag dö av!

Vi får väl se hur det blir. :)

I helgen ska jag jobba igen vilket jag inte alls ser ifram mot. Fast bara lördagen 12-18. Skönt. Söndagarna har börjat bli lite heliga för mig, då man laddar upp för ny spännande vecka i skolan. Eller ja, alla läxorna man får måste man ju ha energi till iallfall!

Läst ut andra delen av Sookie Stackhouse serien nu, Living dead in Dallas. :) Så nu är det dags att läsa lite i American Psycho,svenska boken som ska vara klar om 2,5 vecka typ. Har läst den innan, men måste som sagt refresha minnet lite, som jag nog nämnt HÄR.



1 kommentarer

Cat

02 Sep 2009 20:25

du har 8% studentrabatt på PS ;) annars googlar du på "picasa" ett mycket bra bildreigeringsprogram för de som bara ska fixa för bloggar

Kommentera

Publiceras ej