Ordinary Day...

0kommentarer

Idag har hänt... ja inte så mycket. Lite lagom förvirring under dagen som ställer till det lite i hjärnkontoret. Men det är väl åldern. ett år närmare döden eller vad är det man säger :D
Varit och kikat på BAL(behandlingspedagog utb). Har sånna dagar framöver då vi ska kika på utbildningarna på skolan... och de andra eleverna ska få komma till oss och kika också.
Något trist som hänt är att det har börjat snöa IGEN. Dumma,dumma! Är så trött på det nu, vill junna gå med shorts,kjol och utan den där vinterjackan.

Härmtat ut mina böcker med. Kan ni läsa om HÄR (vampires all over again) vilka jag beställde. Trodde jag beställt Bram Stokes Dracula med men de hade jag glömt eller råkat ta bort ur min varukorg. Ska köpas hem efter rekommendation från klasskamrat.

Kommentera

Publiceras ej